Név: Merarty’r Archerquester
Kor: 1001 éves
Nem: nő
Faj: sötételf (Matriach, a főpapnő lánya)
Város: Daviros
Pont: 32
• Elhasznált: 20
• Megmaradt: 12
Felszerelések:
Egy kétélű kard, melyet a klánja hozott el az elfektől akkor, mikor száműzték a sötét elfeket az otthonukból. Azóta ez a kard a vezető birtokában van, amit ő, úgymond kölcsön vett utazásaihoz. Emellett van egy csontszablyája is, melyet az egyik éjszakai kalandja során szerzett. Ezek mellett imádja a sötét, gyilkos varázslatokat, amit a harcok során egyaránt szeret használni.
Társ:
Érdekes jelenség, de a kivételes felszerelés és a kivételes megjelenés mellé egy kivételes „partner” is tartozik. Alapjában a Dark-elfek nem szeretik a náluk erősebbeket, ezért hát vadásszák a sárkányokat. Nem kell különösen jellemeznek hisz 1000 Dark-elf ereje sem ér semmit egy átlagos sárkányéhoz képest, nos hogy miért is a társa egy sárkány, és azon belül a legerősebb uralkodó fajtából? A válasz egyszerű, ne kérdezd, ha élni akarsz =)
Pénz: -
Ajándékok, jutalmak: tekercs(1x használatos átok ellen)
Varázslatok:
• Alapvarázslatok:
Edo edi essum
Eredeti név: Elnyelő v. elszívó varázslat
Ez a varázslat egy elnyelő varázs. Ha a használónak nincs ideje pajzsot, vagy védőburkot emelnie maga köré, akkor ez használható. Más néven elszívó varázslatnak is nevezik, mivel bármilyen támadást kitud „kerülni”.
Pontok: - (alap)
Funis foramen
Eredeti név: Átjáró
Ez az átjáró megnyitására szolgál. Mivel Salonir bolygója nem található meg sem az univerzumban sem más csillagokon, ezért ezt a varázslatot kell használni. Csak ki kell mondani a szót, és máris megjelenik egy átjáró féleség, magyarul egy kapu, amin csak be kell lépni, ám 5 percig tart, mire átérünk a kívánt helyre.
Pontok: - (alap)
Reddo
Eredeti név: Teleportálás
Ez a varázslat a teleportálás. Ha nem akarsz megnyitni átjárót, akkor el teleportálhatod magad bármelyik helyre. Persze ha egy bolygón tartózkodsz, és másik bolygóra szeretnél eljutni, akkor nem használatos.
Pontok: - (alap)
Ensis munimer
Eredeti név: Karderősítés
Ez a varázslat a kardok erősítésére szolgál. A szó kimondása után a kard tüzesen fog izzani, élesebb lesz a pengéje, és egy hatalmas szélörvényt is létre tud hozni, attól függetlenül, hogy milyen elemű volt előtte, vagy milyen típusú. Például, ha egy fénykard volt, akkor is alkalmazható.
Pontok: - (alap)
Cattus Unguis
Eredeti név: Macskakarmok
Ez a varázslat csak és kizárólag a nőknek használható. A használó, amint kimondja a szavakat karmai nőnek, ami visszahúzható, szóval macskakarmok. Közelharcban remek „fegyver”, és könnyen megkarmolhatja az ellenfelét.
Pontok: 10
Megjegyzés: Nőknek ingyenes, persze nem alap varázslat.
Mugio Ignis Orbis
Eredeti név: Kis tűzlabda
E varázslat segítségével egy kisebb formájú tűzgömböt hozhatunk létre, aminek hatása egy kisebb hatóköri tűz. Körülbelül olyan 5 méteren át hat.
Pontok: 5
Lucis
Eredeti név: Láng
A használó tenyeréből a varázslat kimondása után egy lángcsóva áramlik ki, ami mindent feléget, amihez csak hozzáér.
Pontok: 10
Lap cut
Eredeti név: Kőbőr
A varázslat arra jó, hogyha egy csatában nincs pajzsunk, ami védelmezne, akkor alkalmazhatjuk ezt a varázslatot, ami a végsőkig kitart, így nem kell pluszba magunknál hordozni azokat a nehéz páncélokat.
Pontok: 5
N ros fem
Eredeti név: Rózsa ostor
A varázslat hatására egy rózsa ostor jelenik meg, amin tűhegyes tüskék vannak. Az idézője kezébe kerül, és a idéző kedvére használhatja. Akár kötél ként, akár fegyver ként. Ha kötél ként használja, akkor a tüskék eltűnnek róla. De ha fegyver ként, akkor pedig rajta maradnak, és agyon szúrják az ellenséget.
Atrox
eredeti név: Rettegés
A varázslat hatása alá kerülő lényt félelem tölti el, s ennek hatására a támadóból védekező stílusra vált.
Captus claustrum
eredeti név: Gyengítő sugár
Egy sugár csap ki a használó tenyeréből. A célpont ereje lecsökken így kevesebb sebzést visz be.
Pulsus n oscul neut
eredeti név: Energiacsók
Az ellenfél erejének egy részét el tudja szívni, ha a varázsszavak kimondása után lop tőle egy csókot. Kizárólag csak a szájra lehet adni. A varázslatot csak úgy lehet megszüntetni, ha a használója újra kiejti a szavakat.
Candor
eredeti név:Vakítás
a tenyérből vakító fény tör elő, ami fél órára megvakítja az embert.
demilitarisatio
eredeti név:Lefegyverzés
A szavak kimondása után, egy láthatatlan kar jelenik meg, melyet csak a varázslat használója láthat. Ez a jelenség az ellenfelet veszi célba, s kiszedi a kezéből a fegyvert. Akárhányszor megpróbálja felvenni azt, a lény annyiszor viszi arrébb, s arrébb.
Choros duco cursor
eredeti név:Táncoló talpak
A varázsszó után hozzá kell tenni a nevet, vagy fel kell idézni az illető arcát
Ha valakire kimondják ezt a varázslatot, akkor az illetnek muszáj táncolni, hiába próbál ellenkezni. A varázslat addig működik, amíg azt nem mondják, hogy elég volt.
Dicto
Varázsszó után hozzá kell tenni a nevet.
eredeti név:parancsszó
Ha kimondják valakire, akkor annak muszáj követni a parancsokat. Lények a parancsnak maximum 2 szóból kell állnia. Ha nem ez történik, akkor automatikusan megszűnik a varázslat.
stupefactio
Kábítás
A célszemély 5 percig elkábul, azaz tompulnak az érzékei.
commentum opinionum
agyrém
Az ellenfél a varázslat használóját a legeslegszöryűbb rémálmának látja.
Illecebra
Csábítás
A használójának szemkontaktust kell teremtenie az áldozatával. Az áldozatban erős vágy gyúl a varázslat használója iránt, ami meg is marad, két órán keresztül, hacsak addig semmissé nem teszik. Míg tart az ellenfél képtelen bármi rosszat tenni a használójában.
Terra contego
Földpajzs
A varázsszavak kiejtése során egy 1 méter vastag föld veszi körül a használóját. Kb 30 percig használóját. Hátránya, hogy közben nem tud támadni.
Terra lamina
Földpenge
A földből éles pengék törnek elő az ellenfél körül egy körben. Kb 1 méter magasak.
Radix funis
eredeti név: gyökérbilincs
a földből hatalmad gyökerek törnek elő, s lefogják az ellenfelet, azaz mind a kéz kezét, s lábát.
arena corpus
homoktest
A homokból egy olyan testet formáz, amit a használója elképzel. Teljesen ártalmatlan, hiszen "lélek" nélkül csak egy üres baba.
Anima citatio
Lélekidézés
A túlvilágról visszahoz egy lelket, melyet ő 1 órán keresztül tud irányítani, aztán a lélek visszatér oda, ahonnan jött. Bármilyen élettelen dologba bele lehet költöztetni.
Anima oris m
Lélekharcos
A szavak után egy a használójával megegyező szellemharcos jelenik meg, melyet az ujjakból kiinduló hajszálvékony lélekfonállal lehet irányítani. A harcost meg lehet sebezni, de ugyan olyan erővel folytatja a harcot
Hátránya, ha sérülést szerez, annak az 1/3-át az idézője is megérzi.
umbra superstitio
árnybabona
Ha a használója megérinti az ellenfele testét, akkor az árnyéka életre kel, melyet ő irányíthat. Ugyanolyan erős, mint az ellenfele, ugyanolyan fegyvere van. Egyszóval a tükörképe, csakhogy nem ugyanazokat a mozdulatokat végzi. Egy hátránya van, eltűnik.
umbra statua
árny tükörkép
Hasonló, mint az árnybaboba. Ugyanúgy meg kell érinteni az ellenfelet, csak az életre kelt árnyék teljesen ugyanúgy viselkedik, ahogy az ellenfél. Ugyan azt cselekszi, mint ő, és ugyanúgy eltűnik fényre.
umbra cornu
árnycsápok
Az árnycsápok lényege, hogy a varázslòbòl valahonnan árnycsápok nônek ki. ( 3m hosszúak) Maximum 4-nél nem lehet több, mivel már ezeket is nehéz koordinálni, akár mekkora mágus is az illetô. A csápok a közeledő ellenfelet lefogják, így az nem tud mozdulni. Szemmel nem lázhatók, csak az árnyéka látszik.
umbra ensis
árny kard
Az árnyékcsápokból kardot formáz. Ugyanúgy lehet vele harcolni, mint a sima karddal.
umbra fovea
árnycsapda
A használója az ellenfele árnyékára lép az megbénul, és nem tud megmozdulni.
Módosítás: 2013. 03.03.