Harc:
- A JK csak a saját karakterét irányíthatja!
- csak a staff döntheti el, hogy a gyengébb személy meghal e vagy sem
- a varázslatokat ésszerűen kell alkalmazni
- a harc folytatódhat JK+JK, JK+NJK ellen (JK= játékos karakter, NJK= nem játékos karakter)
- ha kalandmester mesél, a JK köteles arra figyelni, nem eltérni a harctól, és nem irányítani más karaktereket a sajátján kívül
- a kalandmester nem ölheti meg a JK-t
- ha magadnak vezetsz le harcot egy társaddal, tanuld meg, ritka eset, hogy alig szerzel sebeket
- tanuljátok meg: a harc itt vérre megy! Vagy élet vagy halál!
- a csatákban több JK is életét vesztheti, ha a staff dönt sorsukról.
Játék:
A gondolatokat csillag közé tesszük: *
Ha a JK, NJK beszél, akkor gondolatjelet teszünk: -
A beszédet kérem, kezdjük új sorba!
Ha egy cselekvést vezetünk le, nem kell semmilyen jel, csak folytatólagosan írjunk.
A társállattal rendelkező karaktereknek:
Akiknek vannak állataik, azokkal ugyanúgy kell foglalkozni, mint a JK-val. Ha magaddal viszed a játék során, nem írhatod azt, hogy nincs veled. Igenis, őt is kell vezetned. Ráadásul beszél is hozzád, de nem úgy, ahogy te gondolod, hanem telepatikusan. Ezt csak te hallod, hacsak nem egy szummonáló varázsló van melletted, vagy egy olyan, aki ért az állatok nyelvén. A sárkányokról annyit, hogy ha van egy tűz, vagy jégsárkányod, az alapból nem égeti, vagy fagyasztja meg gazdáját, de beidomítható, hogy esetlegesen a társaidat se bántsa.
Ha valakinek alapból nincs állata, ez is megoldható, ha egy staff tag lemesél neked egy kalandot, amelyben egy sárkányt, vagy más állatot szelídítesz meg.
Ha nem akarod, hogy az állatod is vezetned kelljen, akkor leírhatod, hogy bent hagytad az otthonodban, vagy épp máshol vadászik.